25 lutego 2011

Guava na Wrocławskim JUG-u

Kilka dni temu miałem przyjemność poprowadzić wykład na temat Guavy w ramach Wrocławskiego JUG-a. Było to moje pierwsze wystąpienie przed publiką, której w większości nie znałem i wyszło wydaje mi się całkiem dobrze, chociaż brak doświadczenia w tego typu występach było widać na pierwszy rzut oka.


Generalnie opowiedziałem o :
  • niemutowalnych strukturach danych
  • nowych strukturach pojawiających się w Guavie
  • klasach ułatwiających obsługę kolekcji
  • funkcyjnym podejściu (Iterables, Iterators)
  • pokrótce o IO
  • klasach operujących na String-ach

Prezentację z mojego wystąpienia można znaleźć pod poniższym linkiem:

Wroclaw JUG - Guava

Na koniec chciałbym podziękować wszystkim, którzy przyszli na moje wystąpienie. Specjalnie podziękowanie dla Dom-a, który mnie uratował na początku wystąpienia (dziękuje !!).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz