1 kwietnia 2012

Top 100 książek na temat tworzenia oprogramowania

Jakiś czas temu szukałem rankingu książek poświęconym szeroko rozumianemu tworzeniu oprogramowaniu. Jednym z ciekawszych jakie udało mi się znaleźć jest dość stara lista książek stworzona przez Jurgena Appelo.

To co jest najbardziej istotne w tym rankingu to to, że zawiera on bardzo dużo pozycji, które są klasykami w swojej dziedzinie. Książek, które wypada znać. Dzięki niemu kilka tytułów dostało się na moją kolejkę książek do przeczytania, a także do kupienia. Tak, do kupienia ! Po skończeniu "Clean code" Martina (dobra książka ! ) postanowiłem, że przydało by się uzupełnić swoją biblioteczkę. Narazie nie jest ona zbyt okazała, ale mam nadzieję, że to się wkrótce zmieni.

Wszystkich zainteresowanych rankingiem odsyłam zaś do bloga Jurgena - Top 100 Best Software Engineering Books.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz